CAMÍ DE RONDA - LA GAVINA

El 1949 van començar les obres del passeig marítim o Camí de Ronda que acabarien el 1954.
Aquest es va construir amb el propòsit d'unir les platges de Sant Pol amb Punta Prima, encara que es va acabar a la platja de Sa Conca. És obra també de l' arquitecte Francesc Folguera, i ha estat una de les obres que ha popularitzat el nuclio residencial que és S’Agaró-La Gavina.
El camí permet admirar, per un costat, les construccions de S’Agaró, particularment la bella “loggia” de Senya Blanca, per l'altre la costa rocosa amb les seves petites cales.

